Kodowanie i język angielski (Junior)


Opis kursu

Podczas kursu uczniowie poznają zagadnienia programistyczne, ćwiczą myślenie analityczne i doskonalą znajomość oraz zasób słów z języka angielskiego. Na początku uczniowie uczą się pojęć z obszaru kodowania poza ekranem, w trakcie zgadywanek i łamigłówek. Potem stosują zdobytą wiedzę – o sekwencjach, warunkach i powtórzeniach przy pomocy pętli – na komputerach, przy pomocy wizualnego języka programistycznego, który umożliwia tworzenie programów poprzez modyfikację elementów graficznych. Uczniowie tworzą animowanych bohaterów, zdarzenia oraz sceny i eksperymentują na pograniczu matematyki i sztuki – w środowisku JavaScript. Ćwiczą również diagnozowanie i debugowanie prostych programów. Wszystkie polecenia w trakcie zajęć są wydawane w języku angielskim. Po ukończeniu kursu uczniowie potrafią wykazać swoją wiedzę o programowaniu w wizualnym języku programistycznym i płynniej posługują się językiem angielskim.

Po ukończeniu kursu uczniowie:

  • Tworzą komiksowe historie, projektują i budują niewielkie gry
  • Stosują pojęcia programistyczne do zbudowania własnych gier
  • Projektują postaci przy pomocą wielu sekwencji do animowania
  • Piszą interaktywne historie z wieloma scenami
  • Tworzą obrazy przy pomocy podstawowych elementów rysunku
  • Programują efekty specjalne i eksplozje
  • Diagnozują i debugują programy

Nasza oferta

pl Zapisz teraz Wprowadzenie do tworzenia gier

Wprowadzenie do tworzenia gier


klasy 2–4 stacjonarny roczny polski
pl Zapisz teraz Laboratorium gier

Laboratorium gier


klasy 4–6 stacjonarny roczny polski
pl Zapisz teraz MIT App Inventor

MIT App Inventor


klasy 4–6 stacjonarny roczny polski
pl Zapisz teraz Programowanie z Minecraft (mody)

Programowanie z Minecraft (mody)


klasy 2–4 stacjonarny roczny polski
Wszystkie kursy

Bądźmy w kontakcie

Subskrybuj nasz newsletter i bądź na bieżąco z nowościami w Kids Coder Lab.